Meklēt

Vērtējums
Average: 5 (1 vote)
Atslēgas vārdi
  • Lietotājs
  • Paziņojums
Problēma

Lai spētu ātri novērst incidentu, ir nepieciešams izvēlēties atbilstošāko informatīvas ziņas nosūtīšanas veidu lietotājam.

Mērķis

Samazināt incidentu novēršanas laiku.

Lietderīguma rādītāji (KPI)
  • Lietotāja reakcijas laiks
  • Incidenta novēršanas laiks
  • Lietotājam nosūtīto ziņu skaits
Konteksts
  • Lietotāja reakcijas līmenis
  • Ierīces draudu līmenis
Modelis
Apziņošanas paņēmiena izvēle.jpg
Risinājums

Izvēlēties apziņošanas veidu atkarībā no incidenta steidzamības un nosūtīto ziņu skaita.

Ievadparametrs

Apziņošanas veids

Ievadparametru vērtības
  • Ziņa lietotāja profilā
  • E-pasta ziņa
  • SMS ziņa
Vadlīnijas

Ir svarīgi zināt lietotāja kontaktdatus un novērtēt SMS ziņu izmaksas, lai noteiktu, cik bieža to sūtīšana ietekmēs ne negatīvi uzņēmuma līdzekļus.