Vērtējums
Nosaukums
Atslēgas vārdi
- Lietotājs
- Paziņojums
Problēma
Lai spētu ātri novērst incidentu, ir nepieciešams izvēlēties atbilstošāko informatīvas ziņas nosūtīšanas veidu lietotājam.
Mērķis
Samazināt incidentu novēršanas laiku.
Lietderīguma rādītāji (KPI)
- Lietotāja reakcijas laiks
- Incidenta novēršanas laiks
- Lietotājam nosūtīto ziņu skaits
Konteksts
- Lietotāja reakcijas līmenis
- Ierīces draudu līmenis
Modelis
JSON faila adrese
Risinājums
Izvēlēties apziņošanas veidu atkarībā no incidenta steidzamības un nosūtīto ziņu skaita.
Ievadparametrs
Apziņošanas veids
Ievadparametru vērtības
- Ziņa lietotāja profilā
- E-pasta ziņa
- SMS ziņa
Vadlīnijas
Ir svarīgi zināt lietotāja kontaktdatus un novērtēt SMS ziņu izmaksas, lai noteiktu, cik bieža to sūtīšana ietekmēs ne negatīvi uzņēmuma līdzekļus.