Meklēt

Vērtējums
Average: 5 (1 vote)
Atslēgas vārdi

komunikācijas rīks, funkcionalitāte, uz tehnoloģijām balstīta komunikācija

Problēma

bez nepieciešamām komunikācijas funkcijām komunikācijas efektivitāte var būt samazināta

Mērķis

noteikt, vai organizācijā ir nepieciešamās dažādas komunikācijas funkcijas attālinātā darba situācijai

Lietderīguma rādītāji (KPI)

rakstisks teksts, video, koplietojams ekrāns, audio, balss koplietošana, teksta koplietošana, balsošanas / aptaujas funkcijas, īsziņas (tērzēšana)

Konteksts

attālināta darba situācija

Risinājums

pārbaudīt, vai sniegtajam tehnoloģiskajam atbalstam ir atbilstošās funkcijas

Ievadparametrs

·      Komunikācijas rīku pieejamība,

·      organizācijas nosacījumi attiecībā uz komunikāciju,

·      vadītāju apmierinātība ar komunikāciju

Ievadparametru vērtības

·      Pieejamo komunikācijas rīku apkopojums,

·      parametri kvalitatīvai komunikācijas sniegšanai,

·      vadītāju vērtējums par izmantoto rīku efektivitāti.

Vadlīnijas

Pārliecināties vai darbiniekiem pieejami visi nepieciešamie komunikācijas rīki un vai tie tiek izmantoti efektīvi, tādējādi atvieglojot informācijas nodošanu un uztveri vadītājiem